Författare Ämne: Problem med Gardena R40Li  (läst 5391 gånger)

Utloggad Pebbovic

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
Problem med Gardena R40Li
« skrivet: 1 maj 2014 kl. 08:31:21 »
Registrera dig för att dölja reklamen.
Köpte en Gardena R40Li för två veckor sen. Jag har ofta problem med att mata in pin-koden (får mata in den upprepade ggr innan det går att fortsätta). Ibland får jag felmeddelande "Elektronikproblem (503)". Det meddelandet finns inte i manualen och jag hittar inget när jag googlar det heller. Det är naturligtvis en garantigrej men nu är det långhelg, jag har gödslat och vattnat och nu får jag inte igång skiten, så jag är jättetacksam om nån har förslag på vad man kan göra.

Utloggad Pebbovic

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
SV: Problem med Gardena R40Li
« Svar #1 skrivet: 1 maj 2014 kl. 10:59:39 »
Och nu spelar det ingen roll hur många gånger jag slår in koden, det går inte ändå... Frustrerad!!!

Irro

  • Gäst
SV: Problem med Gardena R40Li
« Svar #2 skrivet: 26 april 2015 kl. 08:46:26 »
Har fått samma felmeddelande men för en R70Li som jag precis köpt. Dock kan jag inte komma ur eller bort från felmeddelandet alls...
Hur löste du problemet?

Irro

  • Gäst
SV: Problem med Gardena R40Li
« Svar #3 skrivet: 26 april 2015 kl. 08:53:36 »
http://www.manualslib.com/manual/74287/Husqvarna-B1100028.html?page=3
Följ länken för mer information om felkoder och åtgärder. I princip lämna tillbaka för byte av knappsats..... >:(